Kontakty / ContactsServis IT & Technická podpora

Zajišťujeme profesionální a rychlý servis veškerých IT zařízení od osobních počítačů, notebooků, tiskáren, monitorů, tabletů, Apple produktů a ostatních zařízení, které ve svých firmách a domácnostech pro svou práci a zábavu používáte, a to na území celé ČR.

Disponujeme servisními středisky v Praze a Ostravě, kde zajišťujeme opravy všech běžně dostupných značek na trhu. Tyto dvě strategicky umístěné pobočky nám umožňují servisně pokrýt území celé České republiky v efektivní kombinaci logistiky a dojezdových časů.

 

Business Critical support

Omezení dostupnosti IT technologie může mít významný vliv na chod vaší firmy. Vyhněte se prodlením a ztrátám. Se službou Business Critical Support máte garantovanou pohotovostní službu 24/7 a vyřešení požadavku next business day je samozřejmostí.

 

Vzdálená podpora

Moderní a rychlý způsob řešení problémů pomocí vzdálené podpory. Náš specialista se jednoduše v reálném čase připojí vzdáleně k vašemu zařízení. Jsme tak schopni mnoho problémů odstranit okamžitě. Toto řešení je efektivní jak z časového, tak samozřejmě i z finančního hlediska.

 

Servis HW

Politý notebook, prasklý displej nebo zaseknutá tiskárna? S tím vším vám umíme pomoct. Servisujeme notebooky, počítače, tiskárny, mobilní telefony a veškeré IT příslušenství. Nejprve stanovíme diagnózu vašeho zařízení a poté si dohodneme další postup tak, aby bylo řešení pro vás co nejvíce efektivní. Provádíme pozáruční servis a záruční opravy značky HP.

 

Apple servis

Rozbitý displej iPhonu je noční můra každého majitele tohoto kousku. Tento častý problém s námi snadno vyřešíte. Zabýváme se servisem iPhonů, iPadů, Macbooků a veškerých Apple zařízení. Vaše nakousnuté jablko s námi dostane druhý život a díky možnosti pronájmu náhradního zařízení po dobu servisu nebudete „offline“.

Naše benefity pro vás:

  • Aktuálně pokrytí celé CEE – dojezdová vzdálenost z Praha/Ostrava
  • Garantovaná reakce do 15 min od přijetí požadavku, v případě SLA > 6 hod platí i v režimu 24x7x365
  • SLA až do úrovně 4 hodin fix on-site 24/7 (tj. oprava na místě u zákazní ka do 4 hodin od nahlášení, v určitých případech až do 2 hodin)
  • Víceúrovňová diagnostika problému:
    1. vzdáleně konzultací
    2. vzdáleným přístupem k zařízení
    3. on-site oprava/výměna
  • Interní logistika Next Business Day (NBD) – 99% dostupnost náhradních dílů na všech pobočkách či přímo u operujících techniků


NAHORU