Případové studie / Case studiesV dobrých rukou.
Profil Zákazníka

V České republice působí společnost Deichmann od roku 2003. Během více než deseti let nejenže opakovaně vykazuje dobré hospodářské výsledky a vynikající poměr ceny a kvality nabízených výrobků, ale neustále také rozšiřuje sortiment a služby v rámci zákaznického servisu. Díky kvalitě svých služeb se společnost může pyšnit také řadou ocenění. V roce 2016 obdržela opětovně ocenění Obchodník roku v kategorii Obchodník s oděvy a obuví.

Požadavek Zákazníka

Pro společnost Deichamnn je nesmírně důležitá celková funkčnost a stabilita IT systému, který zajišťuje bezproblémový chod jednotlivých prodejen obuvi. Z tohoto důvodu měla společnost zájem o zajištění komplexní podpory a servisu včetně nepřetržitého hotline. Cílem bylo zajistit chod IT techniky v jakoukoli dobu a zároveň si zvolit reakční dobu.

 

,,Kvalita a spolehlivost služeb našich dodavatelů je nezbytným kritériem spolupráce”.

DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Naše řešení

Nabídli jsme zákazníkovi služby zajišťující dlouhodobou péči o IT systém, jeho rozšiřování a modifikace a s tím spojenou aktualizaci. Diagnostika IT systémů je prováděna dálkově i v místě. Vlastní servis je prováděn po dohodě s klientem, v případě potřeby výjezdem na aplikaci k zákazníkovi. Servisní podmínky na přání zákazníka upravujeme v návrhu komplexní servisní smlouvy, která zajišťuje možnost poradenské služby, okamžitého servisu, rozšiřování a modifikace stávajících služeb či dodávky HW.

Servis s okamžitou reakcí řeší vysokou dostupnost IT kdykoli. Společnost vyžaduje okamžitý IT servis a některé reakce řešíme v řádech minut. Neustále je klientovi k dispozici technik, který se mu může ihned věnovat. Držíme servis 24 hodin a to nás zásadně odlišuje od běžné konkurence. Pohotovost je dle požadavků zákazníka držena také v noci, o víkendech i státních svátcích. Naším cílem je zajistit chod IT v jakoukoli dobu.

Přínosy pro zákazníka

 

Správa IT 24 hodin denně – 24 hodin denně zajišťujeme správu IT, serverů a počítačů. Naši technici jsou neustále připraveni zajistit chod IT a systémů. Klient se na nás může spolehnout.

Okamžitá reakce a hotline – Pro naše smluvní zákazníky držíme hotline. Čas mezi nahlášením požadavku a reakcí IT specialistů jsou skutečně rychlé, dle smluvené garance mohou být i v řádech minut.

Propracovaný systém požadavků – Díky propracovanému systému servisních požadavků a managementu IT služeb, dokážeme řídit všechny zákaznické požadavky a reagovat s minimální prodlevou.



NAHORU